CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

luni, 22 decembrie 2014

Povesti de la Bucharest Christmas Market 2014

E frumos la targ. Cand ne e frig, radem. Cand ploua, dupa ce punem foliile, iarasi radem. Cand mai vine cate un client dus cu pluta, iarasi radem. De exemplu, ieri a stat un tip vreo 40 de minute sa-si aleaga o caciula, a intrebat de zeci de ori daca avem manusi sa se potriveasca - de fiecare data i-am zis ca avem doar manusile expuse - iar la final a intrebat daca poate plati cu tichete - Peste a facut ochii mari si a intrebat daca-s tichete de autobuz:). Am facut si poze, cu povestile aferente:

El e "Peste", artist plastic din Buzau. Face glume de clasa a II-a si aduna tot felul de mizerii pentru sculpturile sale (i-am dus amprentele mele dentare si nu m-am lamurit daca s-a bucurat sau nu de cadou).
El e Remus, colegu' de stand. Vorbeste atat de mult incat, la un moment dat, i-am pus scotch la gura si l-am legat pe scaun. Sa mai taca odata:)
Vecinii de la castane si alune coapte. Intr-o zi am facut sant pana la ei la stand, incercand sa iau alune de padure coapte. De fiecare data raspundeau "peste 10 minute".
El e Dragos, dar nu se vede pentru ca uraste fotografiile. N-am inteles de ce. Dar iubita lui, Maria, face minunatiile de mai jos:
M-am plimbat un pic prin targ:
Cum o fi aia "fara limita de varsta, dar maxim 35 de kilograme?"

0 comentarii: